سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدرسه راگبی در اروپا

اخبار روز هنرمندان

هادرزفیلد بزرگ است بازار شهر در قصبه شهری از کرکلیس در غرب یورکشایر ، انگلستان . در سرشماری سال تعداد ، نفر سکونت داشت.   این شهر در نزدیکی پنین ، مایل ( کیلومتری) جنوب غربی لیدز ، مایل ( کیلومتری) غرب ویکفیلد ، مایل ( کیلومتری) شمال غربی شفیلد و مایل ( کیلومتری) شمال شرقی قرار دارد. از منچستر . این مرکز میزبان مرکز اداری منطقه خود است. در جنوب شهر هولم به رودخانه کلن ، غرب یورکشایر با اندازه مشابه تخلیه می شود. اینها برای توربین های بخار و تیمارهای نساجی در سوله های بزرگ بافندگی که در اوایل انقلاب صنعتی با رونق اقتصادی همراه است ، مورد استفاده قرار گرفتند. این شهر محل تولد لیگ راگبی ، نخست وزیر کار هارولد ویلسون و ستاره فیلم جیمز میسون است . دکتر هو فعلی ، جودی ویتاکر ، در اسکلمنتورپ متولد شد . این شهر محل زندگی: در لیگ راگبی Huddersfield Giants است که در سوپرلیگ بازی می کنند . و در فوتبال Huddersfield Town که درمسابقات قهرمانی . a این دانشگاه همچنین میزبان دانشگاه هادرسفیلد و سه کالج است: کالج گرینهد ، کالج کرکلیز و کالج جدید هادرسفیلد .

 

این بسیار نئوکلاسیک معماری ویکتوریایی مرکزی، که در میان ایستگاه راه آهن آن است که در کمیاب ترین دسته از به رسمیت شناختن قانونی و حفاظت (درجات اول ذکر شده ساخت و ساز ) - شرح داده شده توسط جان Betjeman عنوان "نمای ایستگاه پر زرق و برق ترین در انگلستان»، دوم تنها به سنت پانکراس ، لندن . نما سنت میدان جورج، آن را برای £ میلیون بازسازی شد و بر این اساس برنده اروپا نوسترا جایزه معماری.

 

آن به دست آورد نمایندگی مجلس خود را در سال . این است، مانند بسیاری از غرب و یورکشایر جنوبی در تاریخی (در اصل از بین رفته) تقسیم سواری غرب ایالت یورکشایر درشمال انگلستان . جمعیت این شهر در سال به نفر رسیده بود.