سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش فوتبال آمریکایی

اخبار روز هنرمندان

خیابان عالی راگبی در سال

در طول جنگ داخلی انگلیسی ، پادشاه چارلز اول از طریق راگبی در سال در راه خود را به تصویب ناتینگهام ، و اسب سوار بنا به گزارش نیروهای اسب در شهر ماند، با این حال مردم شهر دلسوز به شد ، نماینده مجلس، علت، و آنها توسط سربازان اسب سوار خلع سلاح شدند. بعداً ، در سال ، راگبی به شدت پارلمانی شد و اولیور کرامول و دو هنگ از سربازان راند هد در آوریل همان سال ، دو ماه قبل از نبرد ناصبی ، کیلومتری شرق ، در نزدیکی Northamptonshire ، در راگبی اقامت داشتند .  

رشد راگبی کند بود، به دلیل در بخشی از آن به بازارهای نزدیک در Dunchurch و Hillmortonکه از نظر ترافیک جاده ای موقعیت بهتری داشتند. در سال راگبی شامل خانه با جمعیتی در حدود نفر ثبت شد. تا سال این خانه به خانه افزایش یافت ، با جمعیتی در حدود نفر. اهمیت و جمعیت راگبی در اواخر قرن و اوایل قرن با سرعت بیشتری افزایش یافت شهرت رو به رشد ملی مدرسه راگبی ، که از محل اصلی خود در یک مدرسه (اکنون مدتها ناپدید شده) در شمال کلیسای سنت آندرو منتقل شده بود ، تا سال به مکان فعلی خود در جنوب مرکز شهر منتقل شد. در زمان اولین سرشماری ملی در سال ، راگبی با خانه . نفر جمعیت داشت. در سال این میزان در خانه به ، مورد دیگر افزایش یافته بود. این رشد توسط والدینی صورت می گرفت که مایل بودند پسران خود را به مدرسه راگبی بفرستند

نقشه راگبی در سال منتشر شد

رشد راگبی با آمدن راه آهن به طور قابل ملاحظه ای تسریع شد ، زیرا موقعیت آن آن را به یک محل ملاقات ایده آل برای خطوط مختلف راه آهن تبدیل کرد ، در اواسط قرن نوزدهم ، محل اتصال راه آهن در راگبی به یکی از مهمترین موارد در کشور تبدیل شده بود: در سال یکی از اولین خطوط ریلی بین شهری ، راه آهن لندن و بیرمنگام در اطراف شهر احداث شد که در سال با راه آهن میدلند در راگبی پیوندی ایجاد کرد. در دهه پنج خط راه آهن در راگبی برگزار می شد که روزانه بیش از شصت قطار از ایستگاه راه آهن راگبی عبور می کردند . راه آهن تأثیر عمیقی در شهرک داشت ، زیرا هجوم کارگران راه آهن و خانواده های آنها به سرعت جمعیت را گسترش داد. جمعیت راگبی در سال به تقریباً نفر افزایش یافت. در سال به حدود نفر رسید.