سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهرمانی بین دو لیگ

اخبار روز هنرمندان

نمودار شکل گیری معمول قبل از ضربه محکم و ناگهانی. خط حمله (قرمز) با تغییر در شکل گیری   I به صف شده است ، در حالی که دفاع (آبی) در خط دفاع - به صف شده است . هر دو تشکیلات قانونی هستند

تیم توهین آمیز باید در یک قانونی خط تا شکل گیری قبل از آنها می توانند توپ ضربه محکم و ناگهانی. یک شکل توهین آمیز در نظر گرفته غیر قانونی اگر بیش از چهار بازیکن در وجود دارد چهاربازیکن خط دفاع که در پشت خط حملهاند یا کمتر از پنج بازیکن - در خط حمله شماره.    بازیکنان می توانند به طور موقت در موقعیتی صف آرایی کنند که واجد شرایط بودن آنها با آنچه تعداد آنها مجاز است متفاوت باشد به شرطی که تغییر را بلافاصله به داور گزارش دهند ، و سپس تیم دفاعی را از تغییر مطلع می کند. هیچ یک از بازیکنان تیم به جز مرکز (C) مجاز به صف آرایی یا عبور از منطقه خنثی نیستند تا زمانی که توپ ضرب شود. خط کش های هجومی داخلی تا زمان ضربه محکم و ناگهانی اجازه حرکت ندارند.

 

 

یک بازیکن خط حمله برای توفان های کیل بالتیک تحت مرکز ، آماده گرفتن ضربه محکم و ناگهانی

موقعیت های اصلی میدان پشتی عبارتند از: کواربک (QB) ، نیمه بک / عقب (HB / TB) و پست بک (FB). کوارتر خط حمله است. یا بازیکن خط حمله یا مربی بازی ها را فرا می خواند. کوارتربک ها معمولاً قبل از صف آرایی تیم ، به بقیه از خطای بازی در هجوم اطلاع می دهند. بازیکن خط حمله پشت مرکز قرار می گیرد تا ضربه محکم و ناگهانی بخورد و سپس توپ را تحویل دهد ، آن را پرتاب کند یا با آن بدود.

نقش اصلی نیمه هافبک که به عقب یا عقب دویدن نیز معروف است ، حمل توپ در نمایش های در حال اجرا است. Halfbacks همچنین ممکن است به عنوان گیرنده عمل کند. مدافعان عقب بزرگتر از نیمه پشت هستند و اساساً به عنوان مسدود کننده عمل می کنند ، اما گاهی اوقات در موقعیت های حیاط کوتاه بعنوان دونده مورد استفاده قرار می گیرند و بندرت در موقعیت های عبوری مورد استفاده قرار می گیرند.