سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوتبال آمریکایی

اخبار روز هنرمندان

این بخش برای تأیید نیاز به نقل قول های اضافی دارد . لطفاً با افزودن نقل قول ها به منابع معتبر به بهبود این مقاله کمک کنید . اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. منابع را پیدا کنید: "Huddersfield" - اخبار · روزنامه ها · کتاب ها · محقق · JSTOR

         ( آگوست  ) (با نحوه و زمان حذف این پیام الگو آشنا شوید )

کتابخانه و گالری هنری هادرزفیلد

انجمن کرال هادرسفیلد که در سال تاسیس شد ، ادعا می کند که انجمن سرود برتر انگلیس است . تاریخچه آن در کتاب "و جلال" ، که به مناسبت سالگی جامعه در سال نوشته شده بود ، شرح داده شد - عنوان آن برگرفته از یک ریف در گروه کر آلولوجا بود که در آواز برجسته هندل مسیح ظاهر شده بود .

جشنواره موسیقی معاصر هادرزفیلد سالانه در شهری برگزار می شود که ارکستر فیلارمونیک هادرسفیلد و خوانندگان هادرزفیلد نیز در آن زندگی می کنند .

در روز کریسمس ، تپانچه های جنسی دو نمایش آخر انگلیس خود را ، یک بچه حق بیمه برای بچه های آتش نشان اعتصابی ، در کلوپ شبانه ایوانهو انجام دادند ، قبل از اینکه شروع به تور بدشانسی در ایالات متحده کنند که سقوط سخت گروه را مشاهده کرد. در اوایل اواسط دهه ، فلکس ، یک زیر ضبط موسیقی Jungle / Drum "n" Bass ، توسط موسیقیدان و BBC Radio Xtra DJ ، L Double تاسیس شد. در سال ، یک ضبط موسیقی مستقل دیگر Chocolate Fireguard Records توسط خواننده پت فولگونی تاسیس شد که یک رویداد موسیقی سه مرحله ای ، Timeless Festival ، را در پارک Ravens Knowle برگزار کرد ، و شامل موسیقی الکترونیک ، هیپ هاپ و راک بود.