سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ فوتبال استرالیا

اخبار روز هنرمندان

ممکن است یک بازیکن با توپ بدود ، اما باید حداقل هر متر ( سال) یک بار آن را پس زد یا لمس کرد . بازیکنان حریف برای بدست آوردن توپ می توانند بازیکن را دست انداز یا تکل بزنند و در صورت برخورد ، بازیکن باید توپ را تمیز از بین ببرد و یا خطر داشتن مجازات برای نگه داشتن توپ را در اختیار داشته باشد ، مگر اینکه داور هیچ فرصتی برای دفع نداشته باشد. حامل توپ فقط ممکن است بین شانه ها و زانوها جمع شود. اگر بازیکن حریف در هنگام انجام یک تکل با زور با یک بازیکن از پشت تماس بگیرد ، بازیکن حریف به دلیل فشار به عقب جریمه می شود . اگر حریف بازیکن با مالکیت زیر زانو را تکل کند (یک تکل کم یا یک سفر)) یا بالای شانه ها ( تکل بالا ) ، تیم صاحب فوتبال یک ضربه آزاد دریافت می کند.

 

اگر بازیکنی توپی را بدست آورد که بیش از متر ( سال) از یک ضربه بازیکن دیگر فاصله داشته باشد ، این امر به عنوان یک علامت ادعا می شود (به این معنی که بازی در حالی که او آماده است از نقطه شروع کند ، متوقف می شود) که در آن علامت گذاری کرد). متناوباً ، او ممکن است تصمیم بگیرد "به بازی ادامه دهد" ضربه ایستگاهی را به امید فشار دادن برتری برای تیمش (به جای اینکه اجازه دهد حریف در موقعیت آماده سازی برای ضربه آزاد قرار بگیرد). هنگامی که یک بازیکن بازی را انتخاب کرد ، بازی عادی از سر گرفته می شود و بازیکنی که نمره را گرفت ، می تواند دوباره تکل شود.

 

بسته به نحوه نگه داشتن توپ در دست سبک های مختلفی وجود دارد . متداول ترین سبک لگد زدن که در بازی امروز دیده می شود ، عمدتا به دلیل دقت برتر آن ، توپ انداختن است ، جایی که توپ از دستان پایین ، تقریباً به زمین ریخته می شود ، تا لگد بزند تا توپ در انتهای معکوس بچرخد در حین حرکت از طریق حرکت انتهایی سایر ضربات معمول استفاده شده شامل اژدر (که به آن مارپیچ ، بشکه یا پیچ پیچ نیز گفته می شود) است ، جایی که توپ با زاویه ای از سطح بدن صاف تر نگه داشته می شود ، که باعث می شود توپ به دور محور طولانی خود در هوا بچرخد ، در نتیجه مسافت اضافی (شبیه حرکت سنتی بازیکنان فوتبال آمریکایی ) و صفحه کنارییا "موز" ، با لگد زدن به بیرون توپ با قسمت بیرونی پا که برای انحنای توپ استفاده می شود (در صورت لگد زدن از پای راست به سمت راست) به سمت اهداف زاویه دار است. همچنین "ضربه محکم و ناگهانی" وجود دارد ، که تقریباً همان پاکت کنار چک است با این تفاوت که از داخل پا لگد می شود و در جهت مخالف منحنی می شود. همچنین می توان توپ را لگد زد تا در امتداد زمین پرش کند. این به عنوان "چرک" شناخته می شود. گراببرها می توانند در یک خط مستقیم ، یا به سمت چپ یا راست منحنی شوند.