سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسابقات لیگ اروپا

اخبار روز هنرمندان

مقام برتر

Premiership Rugby یک رقابت اتحادیه راگبی حرفه ای انگلیسی است . لیگ برتر شامل دوازده باشگاه است و بهترین رده سیستم اتحادیه راگبی انگلیس است . باشگاه های لیگ برتر به دو رقابت اصلی باشگاهی اروپا ، جام قهرمانان راگبی اروپا و جام چالش راگبی اروپا راه می یابند . تیمی که هر فصل در انتهای لیگ برتر به پایان می رسد به مسابقات قهرمانی دسته دوم RFU سقوط می کند و برنده مسابقات قهرمانی به لیگ برتر صعود می کند. این رقابت از سال انجام می شود و به سیستم کنونی لیگ برتر تبدیل می شود. قهرمانان فعلی ساراچین هستند. طرفهایی که اخیراً تبلیغ شده اند ، ایرلندی لندن هستند.

قهرمانی

مسابقات قهرمانی RFU ردیف دوم سیستم لیگ اتحادیه راگبی انگلیس است و در سپتامبر تاسیس شد. این لیگ قبلا به عنوان بخش ملی یک شناخته می شد و در سال از یک لیگ متشکل از باشگاه های نیمه حرفه ای به یک لیگ تبدیل شد که اکنون کاملاً حرفه ای است . قهرمانان فعلی بریستول برز هستند که پس از غلبه بر یورکشایر کارنگی در یک بازی پلی دو بازیه ، که در فصل منظم در لیگ به پایان رسید ، به عنوان قهرمانی انگلیس دست یافتند .

برتر رده بالای زنان انگلیسی راگبی لیگ داخلی سیستم اجرا شده توسط اتحادیه فوتبال راگبی است. این لیگ بیشتر از تیم هایی در لیگ برتر زنان ایجاد شده است . اولین فصل آن در سپتامبر آغاز شد. قهرمانان فعلی Saracens هستند و نایب قهرمان Harlequins هستند.

فوتبال گریدیرون

نمودار یک زمین فوتبال آمریکایی . اعداد در این قسمت ، حیاط ها را به نزدیکترین منطقه انتهایی نشان می دهند.

نمودار یک زمین فوتبال کانادا ، گسترده تر و طولانی تر از زمین آمریکایی

فوتبال گریدیرون ، همچنین به عنوان فوتبال آمریکای شمالی شناخته می شود یا در آمریکای شمالی ، به سادگی فوتبال ، خانواده ای از ورزش های تیم فوتبال است که عمدتا در ایالات متحده و کانادا بازی می کنند . فوتبال آمریکا ، که از تیم های نفره استفاده می کند ، شکلی است که در ایالات متحده بازی می شود و شناخته شده ترین شکل فوتبال گریدیرون در سراسر جهان است ، در حالی که فوتبال کانادا ، با تیم های نفره ، در کانادا غالب است. انواع مشتق شده دیگر شامل فوتبال داخل سالن و فوتبال آرنا ، فوتبال برای تیم های کوچکتر (معمولاً) استهشت بازیکن ) ، و بازی های غیر رسمی مانند فوتبال لمسی و پرچم . فوتبال در سطوح حرفه ای ، دانشگاهی ، دبیرستان ، نیمه حرفه ای و آماتور انجام می شود.