سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داستان کودک روت

اخبار روز هنرمندان

فقط یک بهبود موقت بود و در اواخر سال 1947 ، روت نتوانست در نوشتن زندگینامه خود ، "داستان کودک روت" ، که تقریباً به طور کامل توسط اشباح نوشته شده بود ، کمک کند. در بیمارستان و در خارج از منهتن ، وی در فوریه 1948 با انجام هر فعالیتی که می توانست عازم فلوریدا شد. پس از شش هفته به نیویورک بازگشت تا در مهمانی امضای کتاب حاضر شود. وی همچنین به کالیفرنیا سفر کرد تا شاهد فیلمبرداری فیلم براساس این کتاب باشد.

در 5 ژوئن 1948 ، یک روت "مضحک و توخالی" از دانشگاه ییل بازدید کرد تا نسخه خطی داستان Babe Ruth را به کتابخانه خود اهدا کند. وی در ییل با رئیس جمهور آینده جورج اچ دبلیو بوش ، که کاپیتان تیم بیس بال ییل بود ، ملاقات کرد. در 13 ژوئن ، روت برای آخرین بار در زندگی خود از ورزشگاه یانکی دیدن کرد و در جشن 25 سالگرد "خانه ای که روت ساخت" ظاهر شد. در این زمان او خیلی وزن کم کرده بود و در راه رفتن مشکل داشت. روت که از سال 1923 به همراه هم تیمی های بازمانده خود معرفی شد ، از یک خفاش به عنوان عصا استفاده کرد. عکس Nat Fein از روت که از پشت گرفته شده است ، در نزدیکی صفحه خانه ایستاده و رو به "Ruthville" (میدان سمت راست) یکی از مشهورترین عکس های بیس بال و پرتیراژ است ، برنده جایزه پولیتزر شده است.

روت به نمایندگی از بیس بال آمریکایی لژیون آخرین سفر خود را انجام داد و سپس وارد بیمارستان مموریال شد و در آنجا می مرد. هرگز به او نگفتند که سرطان دارد ، اما قبل از مرگش ، آن را حدس زده بود. وی توانست برای چند سفر کوتاه ، از جمله آخرین بازدید از بالتیمور ، بیمارستان را ترک کند.